REGULAMIN
korzystania z usług
PRALNI DYWANÓW ,,PERS”:
„PRZEDMIOT ZLECENIA” w treści regulaminu oznacza wszelkiego rodzaju dywany, wykładziny, kilimy, pluszaki , wózki dziecięce i inne przedmioty przyjmowane do prania/czyszczenia w pralni „PERS”.
1. Klient zlecając usługę, potwierdza zapoznanie się z treścią regulaminu pralni „PERS”
2. Oddając dywan do prania Klient zobowiązany jest do poinformowania o
a. nietypowych zabrudzeniach typu mocz, kał, wymiociny, pleśń itp.
b. próbach samodzielnego prania/czyszczenia, zapierania plam.
c. ewentualnych uszkodzeniach dywanu.
3. PRALNIA ma prawo do odmowy przyjęcia/wykonania zlecenia.
4. Termin wykonania usługi wynosi 7 dni roboczych. W przypadku zlecenia prania/czyszczenia plus usługi dodatkowe typu usuwanie zapachów, obszywanie, ozonowanie, termin może ulec wydłużeniu
5. Dywany, chodniki, wycieraczki o powierzchni mniejszej niż 1m2 liczone są jako 1m2.
6. PRALNIA nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam, przebarwień, zacieków i zapachów.
7. Po praniu na przedmiotach zlecenia mogą pozostać widoczne różnice w odcieniach spowodowane:
a. działaniem światła słonecznego.
b. deformacją runa w miejscach intensywnie użytkowanych.
c. przetarciami/uszkodzeniami podczas wcześniejszych prób odplamiania.
d. rozdwajaniem się końcówek lub deformacją runa (szczególnie w przypadku dywanów z „długim włosem” typu SHAGGI)
8. Dywany wiskozowe, bawełniane, jedwabne, klejone, pluszaki przyjmowane są warunkowo i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Klienta.
9. Dywany po praniu mogą nieznacznie stracić sztywność, a dywany wełniane prane po raz pierwszy mogą ulec niewielkiemu skurczeniu.
9. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jakości wykonanej usługi przy odbiorze przedmiotu zlecenia. Ewentualne reklamacje przyjmowane są wyłącznie na piśmie i uwzględniane po uiszczeniu opłaty za wykonaną usługę.
10. Opłata pobierana jest w całości po zakończeniu usługi przy odbiorze przedmiotu zlecenia wg. cennika pralni „PERS”. W przypadku bardzo mocnych zabrudzeń cena za pranie/czyszczenie może być wyższa od podanej w cenniku i będzie ustalana z Klientem przed wykonaniem usługi.
11. Nie odebranie przez Klienta przedmiotu zlecenia w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia usługi skutkuje przekazaniem w/w przedmiotu zlecenia na cele charytatywne lub poddaniu utylizacji.
,,PERS” Piotr Kasprzyk