REGULAMIn

korzystania z usług PRALNI DYWANÓW  "PERS"

 „PRZEDMIOT ZLECENIA” w treści regulaminu oznacza wszelkiego rodzaju dywany, wykładziny, kilimy, pluszaki , wózki dziecięce i inne przedmioty przyjmowane do prania/czyszczenia w pralni „PERS”.

 

1.   Oddając dywan do prania Klient zobowiązany jest do poinformowania o 

  •  nietypowych zabrudzeniach typu mocz, kał, wymiociny, pleśń itp.
  •  próbach samodzielnego prania/czyszczenia, zapierania plam.
  •  ewentualnych uszkodzeniach dywanu

2.   PRALNIA ma prawo do odmowy przyjęcia/wykonania zlecenia.

3.  Termin wykonania usługi wynosi; do 7 dni roboczych.

  •  W przypadku zlecenia prania/czyszczenia plus usługi dodatkowe typu; usuwanie zapachów, obszywanie, ozonowanie, termin może ulec wydłużeniu. 

4.   Dywany, chodniki, wycieraczki itp. o powierzchni mniejszej niż  1m2  liczone są jako  1m2.

5.   PRALNIA nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam, przebarwień, zacieków i zapachów.

6.   Po praniu na przedmiotach zlecenia mogą pozostać widoczne różnice w odcieniach spowodowane:

  • działaniem światła słonecznego.
  • deformacją runa w miejscach intensywnie użytkowanych.
  • przetarciami/uszkodzeniami podczas wcześniejszych prób odplamiania.
  • rozdwajaniem się końcówek lub deformacją runa. (szczególnie w przypadku dywanów z „długim włosem” typu SHAGGI)

7.   Dywany wiskozowe, bawełniane, jedwabne, orientalne, kilimy, skóry, pluszaki przyjmowane są warunkowo

          i wyłącznie na odpowiedzialność i ryzyko Klienta.

8.   Klient zobowiązany jest do sprawdzenia jakości wykonanej usługi przy odbiorze przedmiotu zlecenia.

  •  Ewentualne reklamacje przyjmowane są wyłącznie przy odbiorze przedmiotu zlecenia i uwzględniane po uiszczeniu opłaty za wykonaną usługę.

9.   Opłata pobierana jest w całości po zakończeniu usługi przy odbiorze przedmiotu zlecenia wg. cennika pralni „PERS”

  •  W przypadku bardzo mocnych zabrudzeń cena za pranie/czyszczenie może być wyższa od podanej w cennik i będzie ustalana z Klientem przed wykonaniem usługi.

10.   Klient powieżając przedmiot zlecenia pralni "PERS" zobowiązany jest zapoznać się z treścią obowiązującego REGULAMINU.

11.   Nie odebranie przez Klienta przedmiotu zlecenia w ciągu 6 miesięcy od daty rozpoczęcia usługi, skutkuje przekazaniem w/w przedmiotu         zlecenia na cele charytatywne lub poddaniu utylizacji.

 

 

SZCZEGÓLNIE POLECAMY CZYSZCZENIE DYWANÓW W NASZEJ PRALNI!

Wystarczy zadzwonić  tel. +48 691 353 409 i ustalić termin odbioru dywanu z mieszkania lub firmy.

Od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 20.00

Kraków, Nowa Huta i Wieliczka – Transport GRATIS !!!